28 år, 6 månader

Idag skulle min syster ha blivit 28 år. Grattis älskade syster!
Ska försöka pallra mig till graven idag!
Hatar att gå dit, vet hur förkrossad man är efter. Men det är ju en tradition att sätta så många ljus som hon skulle ha fyllt år vid graven, så jag SKA dit idag. 


Idag kommer UB hit och ska försöka få ut spökena ur huset, som jag har längtat!
Det är sjukt obehagligt att vara i detta hus just nu. Hoppas det blir bättre.


Jag och David har träffats i 6 månader idag också. Tycker det känns som om det vore en vecka sen!
Skrev det längsta smset jag någonsin har skrivit till honom efter midnatt inatt. Har ganska svårt för att uttrycka känslor i tal, så då fick det bli på sms. Det var uppskattat i alla fall :)
För 6 månader sen hade jag aldrig kunnat ana att jag skulle bli såhär kär.
Vi träffades i smyg, ingen visste om oss! Båda hade precis kommit ur jobbiga förhållanden och var sköra.
Ingen av oss ville egentligen inte ha något förhållande över huvudtaget, men man kan inte rå för känslor.
Och så är vi här idag, stört kära och oskiljaktiga. Against all odds and still going strong.
1 vecka och två dagar tills jag får se ditt vackra leende igen. Längtar ♥


Nu ska jag göra mig i ordning! Ha en bra dag. Puss & kram




Min syster hade älskat dig lika mycket som jag, det är jag säker på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0