Att vara sjuk har sina fördelar!

Happ, då låg man här i sängen igen då. Fortfarande sjuk :(
Men jag måste erkänna att det är lite mysigt att vara sjuk, då får man ligga i sängen och mysa med Maja!
Dock har det inte blivit så himla mycket sängliggandes idag.
Har lyckats tvätta en hel del, fixat med lite papper, varit hos mina päron och lekt med Adde och Viggo!
Viggo dammsög åt mig idag, haha! Fråga mig dock inte varför. Tack och bock! :)


Nu ska jag kika på en film och mysa med Maja tills jag somnar. Håll tummarna för mig att jag får sova längre än till 06.00! Behöver verkligen sova ut om jag ska orka med denna jobb-helg!!


Sov gott alla fina!

Gillar att vi försöker i alla fall.. Bilderna är ifrån vår lilla roadtrip i somras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0