Boooring

Happ då satt man här igen då. Jobbet gick bra, efter det åkte jag till mami och plockade ihop lite mer grejer!
Fick med mig massa skor, lite mer kläder, massa filmer och annat tjafs.
Har precis varit på affären med SandraLouisanKarlsson! Intressant va..
Haha seriöst jag har inget att blogga om, mitt liv är inte så händelserikt direkt.
Kommer dock komma upp ett "lära-känna-mig-innan-jag-slutar-blogga" inlägg inom snar framtid.
Det kan ni ju alltid se fram emot! 


Nej nu får det vara nog. Puss!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Inte alla som får vara med SandraLouisanKarlsson på affären inte :D hahaha! <3

2011-09-23 @ 09:05:04
Postat av: Madeleine

Nej det är verkligen få förunnat!! <3<3

2011-09-23 @ 10:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0