Flytt+Micarola

Idag har jag och mina kära föräldrar hyrt en släpkärra och flyttat hit lite mer grejer!
Fa-an va tungt det var, höll på att svimma. Men nu är allt på plats och jag är SÅÅÅ nöjd.
Ni anar inte hur skönt det kommer bli att sova i min säng igen. Min stora fina säng ♥
Roligast av allt är att David inte vet om att den står i vårt rum, men det märker han när han kommer hem.
Så säg inget till honom! Har gjort om badrummet också, i hans mors färg - LILA!
Stackarn kommer få en chock när han kommer hem, inget ser ut som det gjorde förut.
Men som sagt är jag väääldigt nöjd. Och jag längtar efter att få lägga mig i sängen och sova :)
Dock lär inte det bli på ett tag då kära Micarola är på partajhumör, vilket betyder att vi går och lägger oss imorgon bitti, haha. Är så glad att vi har börjat umgås igen! Inte för att vi någonsin slutade..
Vi bor ju trots allt i samma hus, men vi umgicks inte på samma vis på ett tag där. Hurra för att vi har hittat tillbaka till varandra (eller hurra för att jag tar det stora steget och går ner för trappan och stannar där i mer än 10 min)


Nej, nu ska vi dricka vin och fixa min frilla. Ha en trevlig kväll folk!








ME LOVE YOU LOOONG TIME!

Kommentarer
Postat av: Micaela

Haha ja hurra för att du stannar nere mer än 10 min! ;D

<3

2011-09-27 @ 17:48:08
URL: http://micaela.nudefront.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0