Migrän is the shit.. eller?

Idag gick jag hem ifrån jobbet med vääärldens migrän. Hade spytt och yrat runt i flera timmar innan jobbet också!
Kanske fick det för att jag tokstädade här hemma trots min huvudvärk (idiot). Ville ju få det fint tills David kom hem!!
Men det var ju bara att glömma att jobba idag, kunde knappt se något när jag kom dit, blir så himla ljuskänslig när jag har migrän. Och inga tabletter hjälper! Suck.

Åkte i alla fall hem och gjorde mitt och Davids rum till en mörkerlagd bunker och sov tills han kom hem och kröp ner bredvid mig. Har sovit hela dagen från och till ända tills nu. Mår fortfarande lite illa men är mycket bättre.
Imorgon ska jag spendera hela dagen med David, han åker på ju söndag igen =/ Och på lördag är det som sagt personalfest, kommer bli så kuuul!!

Är det någon som kan förklara varför jag har fått så mycket migrän på sistone?
Brukar aldrig ha det såhär ofta. Skit jobbigt!!


Nu ska jag lägga mig och hålla om min fina prins. Hoppas er torsdag vart bättre än min!
Puss & kram på er



typ såhär ser jag ut när jag har migrän. sexig?

Kommentarer
Postat av: mellis

Glasögon?! Har du tänkt på de maddisen?

2011-09-09 @ 16:03:55
URL: http://melinadavideit.blogg.se/
Postat av: Madeleine

du är klok du! dock är det inget fel på min syn, annars hade jag också gissat på de :P pösspåre

2011-09-09 @ 16:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0