Nattjobb

Nu har min andra halva åkt till Norge. Dock blir han bara borta i tre dagar denna gång så jag är inte allt för ledsen.
Men det tog emot att säga hejdå måste jag säga, är ju så van att komma hem till honom varje dag.
Han har ju ändå varit hemma i ca 10 veckor nu. Och nånting som är extra jobbigt är att jag aldrig har sovit själv hemma (hos d alltså), kommer kännas så tomt. Tur att jag har Micro en trappa ner ♥
Så imorgon när jag kommer hem kommer det bara vara jag i kollektivet. Tror inte någon förstår hur FEL det känns.

Började jobba 17 idag och ska jobba hela natta. Men sover fanimig hellre här än hemma utan D.
Någonting att se fram emot är i alla fall personalfesten på lördag! Kommer bli så sjukt jävla kul.
Sen ser jag fram emot Kroatien också, ska dit med D och några i hans familj :)

Vi hade kräftskiva igår förresten! 12 paket kräftor gick det åt. Mycket? Ja med tanke på att vi bara var 5 personer som åt. Micro och Svälas fick nog i sig hälften själva tror jag. Så himla kul att träffa Josefin & Rytter också! Stort stort stort grattis till er. Längtar verkligen till ert bröllop. Jag älskar er från djupet av mitt hjärta underbara ni!!
Bilder kommer upp när jag kommit hem.


Alla frivillga får ringa och väcka mig imorgon runt sju. Busringningar funkar också.
Nu ska jag dricka en liter kaffe och lösa lite korsord.


Tänker på dig David, varje sekund, varje minut. Jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: Micaela

jag älskar dig <3

2011-09-05 @ 19:23:25
URL: http://Micaela.nudefront.com
Postat av: Madeleine

jag älskar dig med min fina vän <3

2011-09-05 @ 21:53:10
URL: http://madeleinebj.blogg.se/
Postat av: jossan

jag älskar oxå dig <3

2011-09-09 @ 09:11:42
Postat av: Madeleine

och jag älskar dig <3 <3

2011-09-09 @ 09:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0