Off to work

Hej hopp! Idag vaknade jag upp med ett strålande humör. Det var på tiden!!
Har fått massa gjort idag, tack gode gud. Vikt och sorterat tvätt, städat, handlat, lagat mat, duschat, spenderat lite tid med Micarola, Viggo och Adde, packat inför jobb osv osv. Mycket bra!
Nu taggar jag inför 21 timmars jobb. Hoppas tiden går fort, för imorgon blir det FEST!
Och då menar jag verkligen fest! Med alla mina absolut bästa och närmsta vänner. Det kommer bli episkt!!
Vi ska fira jul, nyår, födelsedagar och allt annat skit vi missar när min käre vän är i Indien (han ska vara där i fyra månader!! idiot) Så imorgon går vi all in ♥

Näe, nu ska jag dra mig mot jobbet. Ha en trevlig fredag alla ni! Ha lite extra kul för mig också.


Orkar inte lägga upp nån bild. PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0