Storkok

Ja den här dagen har ju varit fartfylld- INTE!
Åkte hem till mor och far en stund, somnade på soffan och vaknade upp x antal timmar senare.
Då fick jag dock lite livslust tillbaka och åkte och handlade, så nu står jag och gör storkok!
Matlådor är något som går åt i detta hus. Eftersom killarna är borta så länge åt gången så lär dom ju ha med sig lite mat liksom. Sen äter jag och Micarola otroligt nog också mat ibland. Så ja, därav storkoket.


Har typ slutat snusa också! Fick så sjukt ont efter att ha snuset alldeles för mycket en dag så då fick det vara nog.
Försöker tappert snusa mini-snusar på andra sidan men det går verkligen inte.
Kanske därför jag inte är världens muntraste idag också, haha! Kanske blir så att jag slutar snusa nu, vem vet!


Kanske ska fortsätta med städningen nu då när jag ändå leker husmor. Ni ska bara veta hur fint det är uppe :)
Så JÄVLA skönt att sova i min säng inatt (även om jag inte sov många timmar)
Men som sagt, inte säga nåt till David!! Vill att han ska få en chock när han kommer hem, haha.


Nej, nu ska jag fortsätta med mitt. Ha en trevlig kväll!
Tyvärr kan jag inte lägga upp några bilder för mitt minneskort har typ gett upp :S





Snor denna från Anna så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0