Ja, som fan!

Ingen händelserik dag idag direkt! Jobbade med Anja, störde ihjäl mig på en ny tidrapport jag ska försöka lära mig. Vilket inte kommer ske! Suck, gillar inte försäkringskassan..
Fick sluta lite tidigare idag. Gick hem och såg på Idol med nötterna en trappa ner.
Och nu ligger jag här. Micarola kom nyss upp med hostmedicin och sa åt mig att hålla käften, haha!
Så ja, nu ligger jag här och försöker febrilt att inte hosta!! Det går sådär.


Spökar gör det i huset också. Har verkligen svårt för att tro på sånt där, men det går inte att undvika längre!
Såvida ingen går och öppnar dörren till Davids garderob varje gång jag tittar bort? Och tänder lampan!
Det blivande tvrummet är inte heller så trevligt, där har spökena träskodans titt som tätt.
Men nu har jag stängt alla dörrar, både till garderoben och till tvrummet. Så får vi hoppas på att någon inte har öppnat dom imorgonbitti igen, då flyttar jag fanimig!!


Har jag nämnt att vi hade kul i lördags? Om inte annat syns det nog.
OBS!! VARNING FÖR DRÄGG-BILDER!
Måste-förstöra-alla-bilder-symdromet
SurMadde och CoolJare
Det här ser ju riktigt vettigt ut!
Men inte det här..
Haha alltså seriöst..
HAHA
Älskar Micaelas blick..
Träskodans?
Här har det spårat ur.. Kolla vad klockan är!!


Om folk kommer bli sura på mig efter att ha lagt ut dessa bilder? Läs rubriken.
C'est la vie ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0