Ensam, ny dator & jobb

Happ, då var man ensam i detta enorma hus då. Bara jag & Sigge.
Känns som att huset blir dubbelt så stort när alla är borta. Sjukt tråkigt!

Fick tillbaka min dator idag! Brorsan hade lagat den. Jag trodde seriöst att den hade sagt farväl förevigt.
Men nej då, min otroligt duktiga bror fixade den! Plus att han pimpade den lite så nu är den snygg också.
Fett cool! Ska dock fortfarande köpa en till dator, en lite mindre. Men det får bli i slutet av januari!
Tusen tack i alla fall broder! :)

Idag börjar vi på det nya schemat på jobbet, håll tummarna för att jag kommer ihåg det hahaha!!
Men det ska bli skönt att inte jobba lika mycket på helgerna. FRITID (tvätta, städa & laga mat!! :):)


Ska försöka fixa lite med bloggen ikväll också, den är INTE okej just nu.
Nu ska jag göra mig i ordning inför jobbet. Ha en bra dag folk! Puss & kram


Saknar dig redan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0