Går på moln

Gårdagen var king. FÖRUTOM att killarna åkte då såklart :( 
Men efter de åkte gick jag och Micaela ner till Pivie & Janni. Kollade på film, mökade godis och bara snackade skit. Helt underbart!
Sen gick jag och Micaela hem och fortsatte mysandet. Sov på soffan såklart, det hör till :)
Idag är också en toppen dag! MIN DATOR HAR KOMMIT! Ska hämta ut den på Ica efter jag slutat!
Går som på moln just nu. Tycker att livet är vääääldigt bra. Snälla låt det fortsätta såhär ett tag till.
Efter allt dumt som har hänt är jag verkligen värd att få må såhär bra. Glad tjej!


Nu ska jag pallra mig iväg till jobbet. Tänkte att jag skulle sprida lite glädje där också ;) Hihi.


MICAELA, JAG ÄLSKAR DIG! DU ÄR VÄRLDENS BÄSTA VÄN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0