Från bott till topp

Sov som en gud inatt! Somnade jätte tidigt igår, skönt. Solen sken när jag gick till jobbet också, helt perfekt. Men bäst av allt är att min karl kommer hem ikväll!!!! Inte en dag för tidigt (eller jo egentligen)
Den här veckan har verkligen varit tuff, har varit väldigt nere pga massa strunt. Hatar att jag är en kristänkare. Jag räknar ut det allra värsta som kan hända och sen mår jag piss i en dag och sen inser jag att det var fel. Jobbig procedur de där. Men nu är det bra igen!

Tror man måste ha en svacka ibland, man kan ju faktiskt inte vara på topp jämt.

När jag slutar ska jag hem och städa och göra fint tills min fina prins anländer. Tvätta ska jag göra också, nå så otroligt tråkigt. Hatar att tvätta! Vart anställer man en liten tvätt-tant? Blä.

Nu: kaffe och korsord. Puss på er!

Slänger in två bilder också, en på mig och underbara Leo och en på världens konstigaste katt Sigge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0