julkänsla

nu börjar julkänslan komma :)
uunderbart! älskar julen & lucia, det är så otroligt mysiigt.
vi ska typ inte fira jul i vår familj i år, men ändå. det är hu mysigt som helst ändå :D
snart är det lucia, är lite orolig för min röst, den kommer nog inte hålla direkt.
men men, kan alltid mima (A) haha, nej det går inte.
får hoppa över solot med adina & jessica om inte annat.
jag & adina har nyss gjort våra kransar som vi ska ha på lucian :)
hennes vart skit fin, önskar jag kunde säga detsamma om min :P haha
men men, ska bara ha den i några timmar. så det spelar ingen roll!

i jul önskar jag mig ingenting annat än kärlek!
det vill säga dig magnus :) du är så underbar, det räcker för mig det.
all i want for christmas is you (; älskar dig, du är min andra halva.
även om jag är sjuk och nere nu så älskar jag dig fortfarande.
så fort jag är botad från den här skiten kommer alltid bli mycket bättre!
det lovar jag, allting kommer lösa sig.
nu ska jag terrorisera adina & hennes bror lite.

amor vincit omnia, snart kommer mitt motto sitta på min kropp ;)
älskar dig magnus!

Kommentarer
Postat av: Din

Du är min andra halva baby ! Amor Vincit Omnia <3

2008-12-16 @ 10:40:28
URL: http://raginlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0