Lördag

Min vän Melina blev 18 år igår :) vi tillbringade kvällen i Fjärden.
Det var mycket mysigt.
Grattis till både dom 18 åren och till uppskrivningen Melina.
Kan inte tänka mig någon som förtjänar ett kalas mer än du!

Jag är tydligen inte vad du söker Magnus, så varför ger du mig falska förhoppningar och håller mig kvar?
Är det endast för att du inte vill se mig med någon annan? Du sårar mig när du säger att jag inte är god nog för dig.
Om du ändå inte vill vara med mig kan du väl likagärna släppa taget om mig, så jag kan få en chans att försöka gå vidare? Eller vill du mig verkligen så himla illa att du gillar att jävlas med mig och se mig lida? Jag vill inte må såhär Magnus. Jag känner mig så himla otillräcklig, och jag hatar den känslan. Förstår inte varför du gör såhär när du vet allt jag har gått igenom. Du säger ju att du inte älskar mig längre, så snälla. Sluta håll fast mig. Låt mig gå vidare! Jag orkar inte leva med att du inte älskar mig längre, och jag orkar verkligen inte leva med att veta att du vill ha någon annan än mig egentligen.


Det får vara nog nu Magnus, jag har sagt nu eller aldrig tusen gånger. Älskar du mig inte fungerar det inte, försök inse det själv. Du gör mig bara illa..


för att amor vincit omnia ska gälla måste du faktiskt älska mig och bry dig om mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0