disappointments

ja, jag är besviken på dig. jag vill att du ska kunna berätta allt för mig..
jag har varit med om samma sak som du, om inte värre.. du vet att jag finns här och att du kan prata med mig..
so why didn't you? antar att det är upp till dig..
men jag vill finnas här för dig..


är nöjd med min prestation på dansen idag.. fast ändå inte? hatar verkligen speglar..
mer och mer och mer skolarbeten.. går under snart :(
hade redovisning idag, har inte en aning om hur de gick eller vad jag sa..
har prov nästa vecka, i någonting jag inte kan.. ah justja.
en myyycket viktig skrivuppgift ska vara klar på onsdag också..
jag hatar det här.. jag verkligen hatar det!

kan inte rå för det.. hatar mitt liv, dom senaste åren har verkligen varit ett helvete.
släkt & familj dör, nära och kära flyttar, släkt & familj blir dödligt sjuka, skolan går skit.. jag går skit
hate this!! men nej.. ska försöka tänka positivt nu..


jag älskar dig magnus.. vore det inte för dig så vet jag inte hur det hade slutat..

... och så levde dom lyckliga i alla sina dagar ♥ ..?

Kommentarer
Postat av: Din M :)

sorry, men visste inte vad jag skulle säga, sorry

2008-03-14 @ 20:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0