discussion essay

jag har fastnat.. kommer ingenstans med den här j*vla uppgiften, fasiken :P
tänkte skriva om alkohol.. eller något? äh, kan inte ett skit.
har inte alls mått bra under lovet alltså.. förstår inte vad det är med mig.
för starka mediciner för mig det där tror jag :) hehe.
men nu ska jag komma igång med skolarbetet i alla fall.. som skulle ha varit inne för nån vecka sen =/
NOT GOOD! ajabaja.
men nu ska jag ägna lite mer tid åt den här j*vla uppgiften :)

jag äälskar dig magnus lindh..

.. och så levde dom lyckliga i alla sina dagar ♥

Kommentarer
Postat av: malin

Drygt när man inte kommer någon vart,man blir frustrerad!

2008-03-27 @ 12:02:34
URL: http://misstrash.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0