friday

jaa, det var en kul dag i skolan idag! :)
drygt jävla springtest på idrotten bara..
fick ingen luft.. fan om jag hade haft astmaspray, då hade jag lätt vunnit!
aja. skitsamma :)
sen så hade 92:orna intagningsprov på estetdans idag :D haha det var kul.
fy fan va små dom var.. shiet.
vissa visste väl vad dom gjorde..
dom flesta vill väl gå dans för att det har blivit någon slags "status" grej nu för tiden.
är man blond och går dans är man typ skit cool..
skärp er! fan vi går dans för att vi tycker om att dansa liksom.. aja
ska inte säga så mycket mer om det :P hehehehe..


som vanligt så saknar jag min pojkvän.. get your fat ass over here lennart!! IMMEDIATELY!



... och så levde dom lyckliga i alla sina dagar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0