söndag

söndagar är ju nästan aldrig roliga måste jag säga..
men jag är hur sugen som helst på att ut och springa lite, men vad är det för väder då?
suck, ge mig vår.. RIKTIG vår. mja..
har varit en riktigt satmara mot magnus idag, heh.
vet inte vad det är med mig alltså, är helt knäpp idag!
förlåt hjärtat.. tänk att all skit måste gå ut över dig hela tiden, poor guy.
har känt värsta behovet av att köpa skor idag, har känt så hela dagen.
tex så råkade jag somna vid tvn för ett litet tag sen, och när min chef och lisa kom och väckte upp mig så var min första tanke "SKOR!!".. är det något fel på mig då? haha..
får dra med mig min stackars pojkvän och köpa skor någon dag, helst imorn.
måste ha måste ha :(

näe, nu ska jag försöka göra något bra för världen :D typ äta en kaka.
jag ääälskar dig magnus (:


.. och så levde dom lyckliga i alla sina dagar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0