adina & plugg

igår var jag med adina, det var kul. länge sen vi var med varandra :) har saknat dig gumman.
idag ska jag plugga! HISTORIA HISTORIA HISTORIA!!!! hatar det, men jag måste.
idag ska jag och magnus försöka att inte prata med varandra alls! lovar och svär att han kommer gå in och läsa min blogg ändå, för det får man egentligen inte :P fy på dig om du läser det här idag.
kommer nog bli skit jobbigt :P men men, det får man tåla.

jag vill tillbaka till hurghada, fy fan vad kallt det är i sverige alltså.
sverige suger, egypten duger :D


pluggdags :)
ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: DIN

Underbaring!

2008-10-18 @ 12:00:06
Postat av: Madeleine

FÖRSENT! :D HAHAHAHAHAHAAH!! 6 sekunder för sent XD

2008-10-18 @ 15:40:18
URL: http://madeleinebj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0