freaky friday

igår bestämde jag och magnus för att åka till stockholm.
så ja, vi åker runt fyra idag :)
jag och magnus har nämligen en mycket speciell helg framför oss!
vi firar två år, eller egentligen är det på måndag. men vi firar det i helgen istället :)
ska gå och köpa mig en klänning som jag har kikat på jätte länge.
sturegallerian är livsfarligt. varning!
men imorgon blir den min. det vet jag! jag MÅSTE ha den.
sen ska jag försöka hitta en balklänning också.
börjar krisa sig lite måste jag medge.

i värsta fall struntar jag i balen. inte alls likt mig att strunta i något glamouröst, men ja.
sånt är livet :)

jag älskar dig magnus! den här helgen kommer bli helt otrolig.
du är så otroligt underbar. du är allt jag någonsin drömt om.
i adore you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0