fredagsmys

idag blir det middag med en hel bunt danskar och mys med magnus.
imorgon är det alla hjärtans dag, tyvärr dansar jag typ hela dagen.
men efter det ska jag och magnus mysa och äta massa gott :)
sen funderar jag kanske på att hänga på melina och compani ut på vasa.
är så himla danssugen :D men jag vet inte.
det är ju trots allt alla hjärtans dag. melina tycker att jag ska dra med magnus, men nja.
jag vet hur det brukar sluta ;)
det kommer bli en kul helg i alla fall, det känner jag på mig.
men själv alla hjärtans dag grejen är överskattad. längtar mer tills nästa helg!
då har jag och magnus nämligen varit tillsammans i två år!
eller ja, på måndagen egentligen. men jag låtsas som att det är på lördagen, mycket mysigare :)
förhoppningsvis åker vi till stockholm, men det beror på dansen och skolarbeten osv.
men jag vill ju så gärna! kan inte skolan bara ge upp.
hatar att jag och magnus alltid får komma i andra hand.
för honom är första hand träning och fotboll. för mig är det skolan.
det är så himla tråkigt, men det är den bittra sanningen.
nu ska jag ringa och tjata på att magnus ska komma.

älskar dig magnus. KOM HIT! behöver mys genast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0