måndag

hade inte ens körlektion imorse, men åkte dit ändå. otroligt onödigt tyckte jag.
men inte ellinor så vi körde ändå. skulle ha kört imorgon egentligen.
nu ska vi skita i att köra på ett bra tag, vi har inte så mycket att träna på.
då är det liksom onödigt att slänga ut massa pengar på det. då kan man lika gärna köra hemma tycker jag!
efter körlektionen bjöd min kära magnus mig på frukost på helmers! jätte gott, tack babe.
sen gick jag tillbaka till körskolan och gjorde lite teori.
och precis när jag håller på att slå pannan i tangentbordet av trötthet kommer min gode vän angelica in!
så då satt vi där en stund och gjorde lite på teorin, klarade fas c efter många slumringar.
agge gav upp direkt så vi åkte till skolan och åt istället.
hon började tolv och jag fem över halv ett. så vi tog god tid på oss.
lektionen med leif (samhällskunskap) var väl kul. vi gick igenom massa till provet sen såg vi på film.
det roliga är att jag tina& agge har sett filmen valkyria, och filmen vi kollar på med leif handlar såklart enbart om mordförsök på hitler. så jag roar mig med att sitta och berätta allt kul i förväg så att alla hatar mig ;)
närå, ganska intressant. vissa saker stämmer med filmen, andra inte.

se valkyria om du är intresserad av förintelsel osv, mycket bra film. om man kan något om det så att säga.
annars förstår man i princip ingenting anar jag.

nu har jag väntat på magnus sedan klockan fyra idag.
ringde honom direkt efter skolan och tyckte vi skulle gå i ide och mysa bara.
skulle bara plugga lite först. men då skulle han "träna" sa han. jo tjena, det gjorde han ju inte.
"nää, men jag hittade inte min gymkort", vilken ursäkt! latmask.
nu går jag snart och lägger mig, du är otroligt seg magnus!
men jag älskar dig ändå :)
skynda!

amor vincit omnia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0