söndag

igår sov vi hemma hos magnus! vi hade faktiskt kul.
vi dansade lite balett och töntade oss som vanligt :P haha, vi är inte kloka.
sen sov vi i goggos rum, sov jätte skönt det konstigt nog.
brukar inte kunna sova så bra hemma hos magnus i vanliga fall.
men inatt sov jag hur skönt som helst :) jätte mysigt.
du är så underbar darling!
sedan vaknade vi och myste lite till! sen var det dags för att åka hem.
plockade upp en fotbollskille till sen skjutsade dom hem mig och dom för till DJ :P (dala järna)
känner mig som en fotbollsfru, hinner nästan aldrig träffa min käre man ;)
jag gick och dansade vid 1 typ. jag hade blackout, kom inte på någonting.
men vi fick väl lite gjort i alla fall! träffade adina också, äntligen har hon kommit hem :)
gud vad jag har saknat dig.
hon var i alla fall jätte brun och hade haft det jätte bra, det glädjer mig :) det var du värd 1000 gånger om.
en sak som var lustigt var att jag har drömt nästan varje natt att det har hänt något med klaes ben, jag fick för mig att det var att han hade trampat på en mina och dom sprängded bort.
men nu när dom kom hem berättade hon att han hade blivit biten av vattenloppor.
skumt att man drömmer om det sedan händer det något liknande.

nu ska jag snart äta med familjen + bror och hans son.
sedan bär det av mot min käre vän nadja, som jag nästan aldrig träffas längre.
ska bli trevligt att snacka lite skit med dig igen <3

ikväll blir det däremot mer mys med älskling!
och imorgonbitti är det körlektion, 07.30.
jag hatar när ellinor sätter dom så tidigt.
hädanefter ska jag nog inte köra så mycket mer med henne.
känns onödigt :)

maat :) adjö! älskar dig magnus!!! <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0