Julshopping

Nu var det länge sen jag skrev igen! Har haft rätt mycket för mig, så bloggen fick lida lite!
Har varit och julshoppat i Borlänge, tvär kul :) Fick med mig många bra saker hem.
Och idag var jag och mami ner på stan och shoppade loss. Många tusenlappar bara flöög iväg.
Men nu har vi inte många julklappar kvar! Magnus är klar nu i alla fall, pheew!
Bara mamma, jessica&björn + elin kvar. Men det fixar jag till veckan.

Igår råkade jag köpa ett litet brickbord till mig själv också! Nu är jag dock sur över att jag inte köpte två..
Men jag får lära mig att leva med det.

Näe, nu ska jag försöka bota min stackars mage. uäääk :( mår iiiilla.

Ha en trevlig fredag (:
Massa kärlek till MAGNUS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0