Prince of Persia

Pappa fick välja film ikväll så då vart det Prince of Persia. Kan inte påstå att jag såg så mycket utav den dock.
Men han var då nöjd i alla fall :) Nästa gång är det min tur, hahaha :D Längtar! Pappa kommer inte palla 10 min!
Under tiden pappa kollade på filmen har jag nu konstaterat att jag har varvat vartenda spel på min iphone.
Jag är verkligen helt besatt av denna lilla maskin.
Men mobilspel har alltid varit min grej. Började med att jag och Nadja vart besatta av Jewels eller vad det nu hette. Det har satt sina spår vill jag lova.. Och inte nog med det har jag blivit beroende av korsord nu också, men det skyller jag helt på jobbet hahaha. När man jobbar natt är korsordet ens bästa vän!
Vad jag ville konstatera med detta inlägg är att jag ett spelfreak som inte har något liv! :D

Näe, sängdags nu. Det är jag & korsordet ikväll. You and me babe ;)
Sov sött (: Puss på M.


favoriten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0