Alice i underlandet

JAG LÄNGTAR!! Som liten var jag helt frälst av Alice i underlandet.
Men seriöst, personen som kom på denna unika film måste ha varit hög på hög nivå ;) haha.
Ska bli väldigt roligt att se den i alla fall. När den väl kommer till Mora, vilket lär bli om ett halvår.

Idag ska jag och Fia kolla på Bröllopsfotografen! Som vi har längtat. Vi har pratat om den ett bra tag nu faktiskt.
Hoppas verkligen att mina förväntningar blir besvarade, annars lär jag bli sur.
Sen ska vi kika på lite jobb också. Intressant!

Igår firade vi som sagt tre år, dessvärre gjorde vi faktiskt ingenting. Men man behöver inte fira jämt :)
Han fick en tavla på oss dock. Det var typ allt :) Men vi ska nog fira ordentligt någon gång..


Nu ska jag göra lite nytta tills Fialotta är klar hos pollen.

RIDE ON BITCHES! lite fyndig är jag allt ;)
Älskar dig Magnus!

 


LSD varning på personen bakom denna film!


Kommentarer
Postat av: Linn-lay

Hoppas du får en trevlig helg :)

2010-02-26 @ 18:20:11
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0