Bloggtorka

Jag tror inte jag vill blogga förrens min kära fästman har kommit hem.
Men nu när jag ändå skriver så kan jag väl lika gärna berätta lite vad som har hänt.
Igår åkte jag till Rättvik i brist på annat typ. Kände för att gosa med Elin!
Så jag drog. Toklekte med Elin och hade de skoj.
Sen kollade jag Jessica och Björn på en film - Law abiding citizen (GRYM!!!)
Jag hade en bra dag igår. Trivs hos syster!
Sov där också, för första gången!! Dom har typ bott där i 100 år, det är bara jag som inte har fått ur tummen ur.. Ja ni vet. Men nu är det gjort! Jag & Ticko sov toppen där, det gör vi om.
Vaknade dock av att Björn gick upp för trappan, klockan var nog inte alls mycket då.
Har för mig att han gick och mumlade om någonting så jag fick för mig att han var full, på morgonen? Äeh, måste ha varit i något konstigt slags sömnstadie där.
Sen busade jag med Elin och åt frukost, sen drog jag hemåt.
När jag kom hem så åkte jag båt med vänner. Dock började det spö regna på slutet och jag höll på att flyga ur båten pga sjukt jobbiga vågor. Kvällen spenderades med Fia <3


Bloggtorkan har också berott på att min dator har varit död. Min strömsladd tog sitt sista andetag för exakt 24 timmar sedan. Underbara Fia var hygglig och lånade ut sin gamla till mig ikväll!
Tack gumman, du får tillbaka den imorgon direkt efter jag har köpt en ny.
Att shoppa datorsladd är ingenting jag ser fram emot. Men eftersom darling är borta i hundra år till så har jag inget annat val än att se fram emot detta.
Men efter sladdshoppen blir det antingen sola & bada, eller roadtrip med Fia.
Vädret bestämmer!

Såja, det var den lilla berättelsen om vad jag har gjort. Haha!
Godnatt! All kärlek till Magnus. Saknar dig, vill ha dig här nu. KOM HEM! ♥


jag saknar det här. älskar dig magnus.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahha söt pussmun mange gör ;) ba naej :) miss u! <3 / B2

2010-07-16 @ 04:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0