Dödstrött

Hej hopp.
Igår solade jag som en tok, tror jag brände mig? Går det att bränna sig i Sverige? Knepigt. Hehe.
Sen var jag barnvakt åt lilla Elin resten av dagen/kvällen! Hon vaknade upp helt svettig stackarn :(
Fick nästan panik, trodde hon var sjuk. Men sen kom jag på att jag också höll på att svettas ihjäl.
Det var ju så satans varmt igår! Nej, jag klagar inte. Jag är bara.. chockad? NICE!

Träffade upp Josse, Andreas och Jonas en sväng igår också. Roliga människor :)


Har sovit skit dåligt inatt, men ändå vaknade jag lite innan tio klarvaken. VARFÖÖR?
Får gå och lägga mig skit tidigt ikväll, annars kommer jag inte kunna stå upp imorgon!


På tisdag ska jag klippa mig och färga håret :) Är inte helt hundra på vad jag ska göra än dock.
Får se!


Nu ska jag dö på soffan. PUSS
ÄLSKAR DIG MAGNUS!! Varje sekund utan dig är pest. Saknar dig :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0