Jag är sämst, jag vet.

Shit nu var det länge sen jag bloggade! Man tycker ju att jag borde blogga mer när jag är ledig, men nej då. Haha :)
Jag är i alla fall ledig den här veckan, men dock är jag hundvakt. Men han är så liten och bärbar så han är inget problem :)
Var till syrran igår, kollade på filmen "Snabba cash" med henne och Björn. Vet inte riktigt om jag tyckte att filmen var någon höjdare alltså. Utan Joel Kinnaman hade filmen varit en total flopp!
Hann mysa lite med Elin också innan hon somnade. Världens underbaraste unge!

Idag har jag städat, handlat och städat. Mamma fyllde år igår, så vi ska fira henne idag eftersom hon inte har varit hemma. Köpte jätte fina blommor till henne. Älskar dig mamma, grattis igen ♥

Magnus är i Örebro på nå domargrejs, som vanligt. Så ikväll ska jag följa Fia till stallet lite.
Men nu ska jag fortsätta förbereda inför att mami kommer hem. Ha en bra dag!

Puss & kram
Älskar dig Magnus, kom heeeeem.


Bild från i lördags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0