Jag kom in!

Ja, hör och häpna. Madeleine Björkquist kom in på en utbildning hon gärna ville gå.
Jag är dock reserv på många utav dom utbildningar jag ville gå helst. Så man vet ju aldrig, man kanske kommer in där med?
Jag kom i alla fall i Karlstad. Älskar den staden! Plus att jag kan den utantill, hehe.
Det är i alla fall en turism utbildning, den verkar toppen. Resa, kultur och religion är typ det bästa jag vet.
Men vi får se, kanske kommer in på den andra utbildningen. Hoppas!
I vilket fall, jag flyttar i höst. Med älskling.
Kanske till Stockholm, kanske till Karlstad. Sen har jag sökt i sex städer till :P
Vem vet vart vi hamnar!

Åh herregud. Jag ska flytta. Vi ska flytta! Wakeupcall!! Dags att bli vuxen.
Kände plötsligt för att köra en tvättmaskin och damsuga lite. Hjälp.


GODNATT! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0