Rubrik?

Hej bloggen. Kom inte på någon rubrik som sammanfattade min dag.
Jag och mamma åkte till Garsås imorse och kikade in utförsäljningen av Nygårdsanna.
Väldigt fina kläder, dock lite väl "gamla" för mig. Men jag fick med mig ett linne hem :) Nöjd.
Mamma fick med sig mer dock, som vanligt!
Sen tog vi en promenad med Ticko ute i Kråkberg. Mötte upp Magnus och hans mor en sväng också.
Hann dock inte bada något idag, men det var nog lite väl kallt ändå kände jag.

På lördag ska jag vara barnvakt åt Elin :D wuhuu. Ska busa tills hon storknar!
Det ska ju bli svinvarmt på lördag sägs det, så jag ska sola hela dagen innan jag åker dit.


Nu kom Magnus så nu lär jag sluta :) PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0