Stress

Imorgon åker jag och älskling till Värmland! Vi ska möta upp pappa och sedan dra direkt till Vara och hämta Ticko :) Han har varit hos syrran i två veckor. Saknar dig tjockis!!
Kusin vitamin kom och hämtade Agge för ett tag sedan, så då slapp vi ta med honom. Han är rätt svår att ha med i bilen nämligen.

Lagade mat åt min man idag :) Han kom hem ganska sent, han va och dömde så då var jag snäll och lagade mat.
Riktig hemmafru haha! Gjorde lax, ris, broccoli med sås. Gott gott :)
Men nu måste jag stressa vidare, har tusen grejer att göra innan färden mot grannlänet imöra.
Ha en trevlig helg :)

Puss & kram. Blir inga bilder idag, har verkligen inte tiiid! PUSS
Älskar dig Magnus, är så glad att du är hemma ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0