Effektiva jag

Även fast jag har varit suuuper trött hela dagen har jag fått hemskt mycket gjort!
Rensade frysen och satte upp lappar på varje låda så man vet vart man ska lägga och ta saker. Behövligt!!
Sen har jag lämnat in mammas skor till skomakarn och hämtat ut hennes kjol!
Handlat har jag gjort också.

Däremot skulle jag ha varit hos studievägledaren idag, men det glömde jag såklart bort.
Men jag ska ringa dig imorn tänkte jag, lär väl få en ny tid nästa år eller nåt.


Imorn ska jag jobba natt, ska bli skööj.
Magnus ska åka till Stockholm över helgen, så jag måste hitta på nåt att sysselsätta mig med.
En vän fyller år, så jag ska väl åka dit med en liten present i alla fall.
Sen blir det jobb på söndag igen. På fredag ska jag nog åka till syster också.
Så det kanske går ihop det här ändå!

Nu ska mamma ha smakråd om kjolen :) Haha. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0