Jobb (:

Idag har jag jobbat. Hur mysigt som helst!
Fick verkligen JUL känsla idag. Det var många år sedan jag fick det sist :)
I en sån olycksdrabbad familj som våran brukar man oftast inte se fram emot julen.
Men i år verkar det som jag kommer gilla julen. Dock ska pappa jobba på julafton, så det blir bara jag och mamma. Men vi får göra det bästa av situationen :)
Ska jobba imorgon med. Och då får jag jobba med Annaaaaaa ♥ wihoo :)

Men nu ska jag kika film med pappa och vila min rygg lite. Har försökt knäcka ryggen men det fungerar inte, någon som har nåt tips? Drygt att gå omkring med en oknakbar rygg haha. Nytt ord! :D


Aja, kanske skriver mer sen :) PUSS & KRAM
Massa kärlek till Magnus ♥



L O V E !









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0