Pust, stock och stön

Åh herregud vad jag har pillat med denna blogg alltså. Varför måste det vara så svårt att fixa till den?
Och jag kan inte påstå att jag är super nöjd heller. Ska byta ut bilden i alla fall tänkte jag, får se om jag blir nöjd då :) Resten får nog vara såhär.. Ett tag i all fall!

Nu har jag super ont i ryggen, för jag har setat i soffan nu i flera timmar och pillat med detta.
Har inte rest mig en enda gång! Så nu värker det fint i ryggen. Bra där!

Får se om jag lyckas charma pojkvännen nog mycket för att komma hit och sova med mig, but I sense failure.
Vill verkligen inte sova ensam! HATAR ATT SOVA ENSAM! :(


Nåja, dags att ta hand om ryggen lite. Sov gott :)
Justja! Grattis till fina Sara som fyller år idag ♥


KOM HIT ÄLSKLING! Saknar ju dig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0