Tröstshopping

Alltså jag blir så trött på mig själv. Bara för jag har varit sjuk i en vecka nu så har jag UNNAT mig själv massa kläder. Hatar när jag unnar mig saker! Har beställt hem ett par skinnleggings, en skjorta och en klänning från HM.
Och ifrån Nelly har jag beställt en klänning och ett par skor.
Sen blev jag lite irriterad när jag testade grejerna och insåg att allt satt som en smäck. Åååh.
Sen råkade jag få med mig ett par byxor hem idag. Och sen tänkte jag köpa en spegel och två mattor, men då sa pappa faktiskt nej? Haha har ni hört dess like? Det värsta var när han sa: du är fan värre än mamma du.
Hjälp tänkte jag, nu får det fan vara nog. Släppte varorna och gick ut till bilen.

Däremot måste jag erkänna att jag nästan måste ha spegeln. Men jag lovar att den är slut imorgon!
Så himla fin. Och jag har liksom en helt tom vägg i sovrummet nu. Sen kan det vara bra att ha en extra spegel till när vi flyttar.. Haha vem försöker jag övertyga egentligen? Suck.


Nu ska jag vila lite! Ha en fin dag folk!


Går inte att ladda upp bilder av någon anledning. Aja! Ni får klara er utan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0