24 timmar

Inom loppet av 24 timmar har jag åkt fram och tillbaka till Örebro. Hade super trevligt!
Somnade 7 imorse och vaknade 9. Inte okej! Sen bar det av hemåt igen :)
Haha, jag är lite underlig jag. Men jag älskar att vara impulsiv och spontan.
Många har frågat om det var värt det: svar ja! Är glad att jag åkte..
Det var nära att jag stannade hemma faktiskt, riktigt nära. Men med lite övertalning så satt jag i bilen.
Kom fram precis när x slutade, så det var ju perfekt. Och jag hittade! Helt utan gps, på första försöket.
Hade underbara Nadja som sällskap i telefon. Funderar på att åka till henne inom en snar framtid!
Skulle ha blivit till helgen, men nu kom det upp lite andra saker så jag är inte helt säker..
Men snart blir det i alla fall!
Körningen både till och från Örebro gick toppen! Har kommit fram till att jag gillar långkörningar.
Roadtrips överlag är lite min grej tror jag :)
Måste verkligen ta och sova lite nu, har inte sovit ordentligt på flera dygn! =/
Ska nämligen till David, Pellus och Steffus senare. Och ska man umgås med dom måste man ha energi! :D
Tog inga bilder faktiskt. Får ta lite bilder ikväll istället!
Tack alla ni som hörde av er under min lilla roadtrip, gulliga ni :)
Nu måste jag seriöst sova. Skriver senare! PUSS
brist på fantasi.. anna & jag!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Hur kan du bli så bra på alla kort? :)

2011-03-20 @ 22:42:48
Postat av: Madeleine

Lägger väl inte ut dom jag blir dålig på bara? :)

2011-03-21 @ 00:55:31
Postat av: Jonas

Hehe, nej det är ju sant :) Dum jag är ;)

2011-03-21 @ 11:16:17
Postat av: Madeleine

Haha :D

2011-03-21 @ 13:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0