Rensning

Rensade min Facebook lista igår. Fick bort 70 personer tror jag!
Förstår liksom inte varför man ska vara vän med folk man inte känner..
Sen tog jag även bort såna som jag inte vill ska veta vad jag har för mig, och såna jag inte vill veta vad dom gör.
Känns skönt faktiskt.
Till exempel det här med ex. Varför ska man plåga sig själv med att se vad dom gör, vilka dom träffar osv?
Även om man har kommit över personen i fråga så gör det ont.
Det är bara självplågeri att sitta där och kolla. Vet att hemskt många gör så! För att dom vill ha koll osv..
Men nej, det ska man inte göra! Man går vidare SÅÅ himla mycket lättare om man bara lägger allt bakom sig.
Så nu kan jag vara mig själv på facebook :) haha. Här på bloggen blir det dessvärre lika hemligt som tidigare.
I alla fall ett tag till! Sen kommer jag berätta allt, lovar :)
Ska snart åka till min käre vän Josefin. Har dock svårt att slita mig ifrån datorn känner jag ;) Haha.
Blir en lugn kväll i alla fall. Kanske ut och kika lite bara :)
Näe, nu måste jag åka :) PUSS på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0