torsdag

den här torsdagen har varit riktigt värdelös faktiskt..
jag är sjuk, så jag får inte vara med på dansen och jippie, idag hade vi typ bara dans.
teatern imorse vart ju såklart inställd eftersom våran lärare alltid råkar vara "sjuk" eller något..
sen var det dans, och ja. jag satt och kollade på när dom andra gjorde pilates, yey!
och sen hade vi naturkunskap.. ja, det var väl ganska lärorikt.. men ja?
sen var det dans igen.. men då gav jag upp, då gick jag hem.

värdelös torsdag!
men det är so you think you can dance ikväll i alla fall..
och sen ska jag mysa med magnus :) .... och göra läxor, om det nu blir av (A)


jag älskar dig magnus, det kommer bli så underbart :)
... du vet vad jag menar ;)   <3


Kommentarer
Postat av: Maley

Krya på dig :)

2008-04-27 @ 15:23:52
URL: http://misstrash.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0