alla hjärtans dag

visst känner man sig lyckligt lottad när man faktiskt har någon att fira brustna hjärtans dag med? :)
nejdå.. det är en söt "högtid", lite överskattad kanske. jag tycker att man ska visa sin kärlek jämt!
nu handlar det ju bara om att affärerna drar in så inåt helvete mycket pengar..
men ja, jag tycker om det ändå. gillar rött av någon konstig anledning :)
man blir lite kär när man ser något rött som är fint..
äh, vet inte vad jag babblar om för fem öre :P
jag är i alla fall otroligt kär i dig magnus. det har snart gått ett år? det kan man inte tänka sig.
tiden bara rusar iväg! det känns som högst två månader..
jag står mer än gärna ut ett år till.. eller fem :)
jaja, jag vet hur ni tänker "men vadå ni är ju inte ens tillsammans?".. tro mig, jag vet!
men det börjar bli rätt jobbigt att höra det nu.
ta det med min "man", inte med mig för jag veeeet inte, okeej? :P
wiee.

fick en ring av mamma och pappa igår, rätt söt.
har inte köpt något åt dom däremot, men mamma är ju inte ens hemma så.
men nu måste jag plugga historia igen. tack för mig :)
ha en bra alla ♥-ans dag! :)


jag ♥ dig magnus, nu och föralltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0