one of a kind

ja, kärleken är verkligen som en bergochdalbana..
jag trivs ju med dig så himla bra! du är helt underbar..
men när du sätter fel sida till är du förjävlig..
det känns som att du gör allt i din makt för att göra mitt liv förjävligt.
kind of sucks liksom.. men men..
idag ska jag och mamma i alla fall ner och handla kläder åt pappa :D
det är alltid lika kul.. pappa går tio meter bakom och ber på sina bara knän om att få gå hem :P
men nej, han ska ha nya kläder! hehe..
igår bastade jag, melina, adina och adde :) det var mysigt.
jag har saknat er :$ tihi.. :)


nu ska jag nog sova, eller något :) har inte sovit något inatt, som vanligt när jag inte sover med magus, gaah bajs!
men mja :) adjöö..

♥ honey, you are one of a kind

Kommentarer
Postat av: Sanna

ha en fin dag :)

2008-02-28 @ 12:47:10
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0