thai takeaway

vi köpte thai mat idag!
det var hur jävla starkt som helst, mamma började skrika, gråta och spotta :P
inte bra för gamla tanter det där ;) men mitt var iaf gott som tusan. min mage behövde de efter gårdagen :P
var på både wasa och lilla krogen igår.. men min pojkvän dök ju aldrig upp, oväntat :P
men när han väl kom så bestämde vi oss för att gå hemåt, vilket tog typ 1 och en halv timme (?!)
jag hade iaf skit kul!! fortsatte dricka när vi kom hem, vilket var en tabbe (världens bakfylla)
men gud va kul det var, eller hur magnus? ;) wohoooo. vilken natt :D:D:D:D;D
pappa tyckte att jag skulle övningsköra idag men det tyckte inte jag.. och det tror jag inte att trafiken heller tyckte :P
usch usch. måste komma igång med körkortet nu, men jag är ju så lat? sen finns det fan inga tider.
bajs trafikskola :D men jag ska dit imorn, det har jag bestämt mig för.
adina kom hem igår också, med världens röst och sprucken läpp :P stackars jäävel ^^
men så kan det gå. skönt att ha dig hemma igen, har saknat dig skrällunge.

pussienkram. älskar dig mats magnus lennart lindh 8710027114,
adjöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0