Namn pm

jo, nu när man äntligen är klar med historian (snart i alla fall)
nej men då ska man ju börja med namn pm då. inte en lugn stund!
har inte varit i skolan idag, har haft sjukt jävla ont i huvut å mått illa.. migrän kallas det..
men min underbara pojkvän var så omtänksam imorse så det gick nästan över..
men sen när han åkte vart det värre :)
mamma tyckte så synd om mig så hon kom hem med mcdonalds mat, haha.
hon vill att jag ska bli fet :) sötmamma.
jag vill verkligen göra något kul i helgen.. för nu har jag tamefan pluggat varenda jäävla kväll den här veckan..
jag SKA ha kul i helgen :)

och magnus bara tränar och tränar.. vi hinner ju fan aldrig ses längre! suck.
kommer typ hit 12 på natten och tycker att vi ska mysa då :P skit bra, verkligen.
nä, kom hit NU! bajs fotboll. bara snor min pojkvän sådär..

nä, nu ska jag plugga.. jävla namn pm, fy fan. naturkunskap också, bajs.
aja, bara att köra på de.. livet är inte alltid kul..
saknar dig magnus.


... och så levde dom lyckliga i alla sina dagar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0