kärleksförklaring

Mats Magnus Lennart Lindh
det här är vad jag känner för dig:

jag har alltid vetat någonstans att du har varit den rätta för mig.
du har alltid funnits där för mig, som vän och som pojkvän.
varje gång jag ser dig fylls jag av glädje och mitt hjärta slår en extra volt.
vi har gått igenom det mesta, mer än vad dom flesta har behövt.
det skrämmer mig när jag tänker på att det kanske inte kommer vara du & jag livet ut.
för det är det jag vill. jag kan inte se ett liv utan dig.
du är min andra halva, mitt livs största kärlek.
även om vi har svårt att förstå varandra ibland vet jag att det ska vara du & jag.
det har alltid funnits något speciellt mellan oss, från första början.
när jag har gått ut skolan är det dig jag vill flytta ihop med, ingen annan.
jag kommer älska dig tills jag tar mitt sista andetag.
glöm aldrig det, du betyder mer än du tror för mig magnus.

amor vincit omnia, det står verkligen för oss.
släpp inte taget om mig än, låt mig visa dig vad kärlek är och vad det betyder för mig.

jag älskar dig magnus


Kommentarer
Postat av: Mango

Du är underbar! längtar tills vi flyttar från mora, de kommer bli underbart :)

2008-11-15 @ 15:30:12
URL: http://raginlove.blogg.se/
Postat av: Alina

Hoppas du får en trevlig helg! :)

2008-11-15 @ 15:34:39
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0