Myskväll!

Ikväll ska jag, mamma, pappa och Magnus mysa framför tvn med massa gott och idol!
Men nu ska vi slänga i oss lite wok :) jag ääälskar wok, sjukt gott.
Rätt nyttigt också, ibland i alla fall :P

Det här kommer bli en mysig kväll.
Synd att min sega pojkvän fick lov att dra ut på allt bara.
Klockan är halv sju nu och jag har väntat på honom sedan klockan fyra idag.
KUL! Men men, jag börjar vänja mig.
Jag har den segaste karln som finns, och inte nog med det så har jag den segaste bästa vännen också!
Först får jag stå ut med att Adina är super seg i skolan och sen Magnus efter skolan :P
Men jag älskar er ändå :D

Nu äre mat som gäller.
Ha en trevlig kväll (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0