låång dag

idag var det en mycket lång dag i skolan.
hela skolan fick sluta 12 förutom vi danselever, tack anna-maria! djupt tacksam.
tror jag talar för alla danselever faktiskt.
men vi fick mycket gjort måste jag säga, vi lärde nykomlingarna en dans som dom ska få vara med på :)
tycker ganska synd om årskurs 1 & 2 faktiskt, dom har knappt fått göra någon dans alls än.
medan vi har gjort typ 100, känns det som.
så nu var vi duktiga och snälla nog att lära dom en! iofs var det bara typ 5 pers som var intresserade, resten stack.
otacksamma jävlar :P haha nejdå. missförstånd alltihop, klart alla ska vara med :)
jag gillar våran weather storm dans som vi gör med anna-maria nu, den är härlig.
för tillfället improviserar vi i typ 8a åttor, men ändå ;) den är fin, och mycket härlig musik.
är lite inne på det där med modern dans nu, det är jag nog ensam om.
alla vill ju bara dansa street hela tiden, det är nog faktiskt inte min grej?
visst, nog kan jag skaka på rumpan om jag vill ;D men jag gillar att dansa med själen.
och det tycker jag personligen att man gör mer när man dansar modernt eller jazz.
smaksak :) gillar all dans i vilket fall som helst.

beställde ett par ugg skor för 2199 kr igår! skit snygga, hoppas verkligen att dom är värda priset alltså.
annars blir madeleine inte glad :D

två låtar som gör mig otroligt glad och får mig att tänka på egypten:

Yves Larock - Rise up
2face Idibia - African queen.

dom spelades hela tiden där. gud vad jag vill tillbaka :(
men men, sverige är väl också bra.. i guess? haha! jodå, har saknat skolan faktiskt.
alltid lika kul att komma tillbaka till TONVIS med läxor och prov, i love it... ?!
har massor att göra känner jag. får nog mycket gjort nu när magnus är i spanien.
kan inte fatta att man kan vara så besatt av en sport där 20 män jagar en boll.
men jag försöker vara förstående, jag försöker verkligen :D
varför kan du inte bara älska att dansa istället? det hade gjort allt såå mycket lättare :D
dream on madeleine =/ tycker om dig ändå magnus.
vi är verkligen som katt och hund. det är bra när det är bra, men när det är dåligt är det ett helvete.
bara massa bråk hela tiden. kommer vi stå ut med detta?
det är en fråga jag ställer mig i princip hela tiden. jag vill orka, tro ingenting annat. det vill jag verkligen.
men det är inte lätt.

men när har kärlek någonsin varit lätt? det där med dans på rosor är bara en myt.
kärlek är ett helvete, men ändå så himla underbart. suck!


nu ska jag plugga! ha det bra allesammans

Kommentarer
Postat av: Mange

saknar dig baby!! love love love

2008-10-23 @ 15:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0