MOSTER!!!

Idag klockan 17.39 blev jag moster för 5e gången :)
Min kära syster Jessica (inte hon som dog) fick sitt första barn idag! Elin tror jag hon ska heta.
Hon var mer än en månad för tidig, men går vattnet så gör det :P
De har varit på sjukhus i en vecka nu, så idag blev det kejsarsnitt.

Jag köpte ett par skor och några örhängen idag, jag är jätte nöjd :)
Det har varit en bra dag :) Lunch på kaffestugan med Magnus. Mysigt som tusan!
Nu ligger vi i sängen och har kollat på massa konstigheter på google earth, faktiskt riktigt intressant.
Kika in det på youtube, så ser ni vad det finns för knäppa saker.

Nu ska vi mysa vidare, adjö gott folk :)


här ligger vi och myser :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0