Snart kryssning

Nu vill jag nästan inte åka på kryssning. Jag vill stanna hemma med Magnus :(
Jag vet allvarligt talat inte hur jag ska klara mig så länge utan honom.
Igår var jag till Borlänge och shoppade, och bara det var ju för länge!
Nej usch, ikväll blir det bara mys. Kanske blir en bio också, om det går någon bra.
Ska försöka klämma in en liten överraskning också :)

Mamma hade köpt en fin klänning åt mig idag :) Tack mama, jätte fin!
Den ska jag ha på mig på den där förbaskade kryssningen tänkte jag, suck..


Nuu drar jag :) Adjö allesammans.

None

Snygg va? MIN!

Kommentarer
Postat av: johanna h

negativa klubben !! =)

2009-04-16 @ 22:51:21
URL: http://johannahalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0