Underbar dag!

Det är så himla skönt väder idag alltså :)
Jag, Angeliga, Adina, Tina, Rebecka och Keste tog en fika idag, jätte mysigt!
Ikväll blir det nog att kika lite på Robinson, sen vet jag inte..
Imorgon har jag besämt att jag och Magnus ska på någon sorts utflykt, vad vet jag inte.
Det märks! Jag är hemskt sugen på att cykla, det kanske vore något..

Igår var jag och mamma till Borlänge och Falun, egentligen skulle vi dit för att testa balklänningen..
Men jag hittade inga skor, så jag ska dit på måndag istället. Inte för att jag har hittat några skor nu heller, men jag tänkte ta ett par jag redan har och ta med, bara så att man kan prova med klack liksom.
Jag får hitta ett par skor som är i samma höjd som dom jag tar med :)
Men jag hittade lite kläder i alla fall! En klänning, en kjol, två skärp och lite annat smått och gott.
Skulle försöka hitta någonting till min käre Magnus, men allt var så himla utplockat så det sket sig.
Tänkte hitta något åt honom på måndag istället, för det är han värd!
Jag älskar dig Magnus, du är bra underbar du. Grattis till målet idag också, du är bäst! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0