Dan före dan före dopparedan

Som jag har längtat efter att få säga så :D Kaninen i Nalle puh säger så i en film.
Måste nog se den snart igen :) Bra grejer det.. Haha

Snart ska jag, Emmah å Fia ner på stan och fixa lite julklappar! Har de mesta gjort, men vill köpa några till.
Känns bäst så :) Har snart hela pojkväns familj klar. Nu är det bara min kvar!
Yey (:

Ikväll ska vi ha lite avskeds mys med Emmah, hon åker till Strängnäs imorgon :( uäh.
Pojkvän tror att vi är lesbiska, haha! Hoppas verkligen att han skämtar..
Älskar bara dig Magnuuuuuus!

Har städat hela mitt rum idag, nu är det kliniskt rent! Helt underbart.
Min syster, Björn och lilla Elin ska ha mitt rum över jul så det behövdes verkligen städas..

Nu lär jag dra :) God jul alla!

Puss på M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0